Naamswijziging Navigon navigatiesystemen voor de juiste weg naar het perfecte navigatiesysteem
NAVIGON gaat het kiezen van het juiste navigatiesysteem makkelijker maken voor consumenten. Door middel van nieuwe productnamen krijgt de consument een duidelijk overzicht van welk navigatiesysteem aansluit bij zijn of haar behoeften. Met deze wijziging wil Navigon de koopbeslissing sneller en gemakkelijker maken.
De nieuwe namen verdeelt het productportfolio in drie segmenten, “Easy”, “Plus” en “Premium”. Deze namen staan voor het ontwerp, de hardware en de eigenschappen van het navigatiesysteem. Daarnaast bevat de naam een tweecijferige code: 20, 40 of 70 en geeft aan of het systeem klein (3,5 inch), middelgroot (4,3 inch) of groot (5,0) is. De volledige productnaam bestaat vanaf nu uit een cijfercode en een modelnaam, bijvoorbeeld “70 Plus” en “70 Premium”. NAVIGON komt nu als eerste navigatieleverancier met productnamen vanuit het oogpunt van de consument en begeleidt hen daarmee naar het juiste navigatiesysteem.
De kern van de naamswijziging is de verdeling van de modellen in ‘Easy’, ‘Plus’ en ‘Premium’ segmenten. De ‘Easy’ categorie is vooral gericht op bestuurders die prioriteit geven aan het standaard navigeren van A naar B. Ze bieden alle belangrijke en nodige basisfuncties voor een betrouwbare routeplanning zoals TMC, snelheidsassistent, Reality View Pro en voetgangersnavigatie. De ‘Plus’ modellen zorgen voor navigatie op hoog niveau, speciaal voor bestuurders die comfort belangrijk vinden. In vergelijking met de ‘Easy’ categorie beschikken deze systemen over uitgebreidere functies en hardware. Naast de standaard functies hebben de Plus modellen gesproken-TMC, Text-to-Speech, 80% korting op Navigon FreshMaps en een aantal nieuwe innovatieve features. De ‘Premium’ modellen zijn zowel een lust voor het oog als hightech en hierdoor geschikt voor technologieliefhebbers en bestuurders die dagelijks gebruik maken van hun navigatiesysteem. Deze navigatiesystemen bieden extra functionaliteiten zoals een Bluetooth handsfree kit, professionele spraakcontrole en 3D navigeren.
De nieuwe namen verdeelt het productportfolio in drie segmenten, “Easy”, “Plus” en “Premium”. Deze namen staan voor het ontwerp, de hardware en de eigenschappen van het navigatiesysteem. Daarnaast bevat de naam een tweecijferige code: 20, 40 of 70 en geeft aan of het systeem klein (3,5 inch), middelgroot (4,3 inch) of groot (5,0) is. De volledige productnaam bestaat vanaf nu uit een cijfercode en een modelnaam, bijvoorbeeld “70 Plus” en “70 Premium”. NAVIGON komt nu als eerste navigatieleverancier met productnamen vanuit het oogpunt van de consument en begeleidt hen daarmee naar het juiste navigatiesysteem.
De kern van de naamswijziging is de verdeling van de modellen in ‘Easy’, ‘Plus’ en ‘Premium’ segmenten. De ‘Easy’ categorie is vooral gericht op bestuurders die prioriteit geven aan het standaard navigeren van A naar B. Ze bieden alle belangrijke en nodige basisfuncties voor een betrouwbare routeplanning zoals TMC, snelheidsassistent, Reality View Pro en voetgangersnavigatie. De ‘Plus’ modellen zorgen voor navigatie op hoog niveau, speciaal voor bestuurders die comfort belangrijk vinden. In vergelijking met de ‘Easy’ categorie beschikken deze systemen over uitgebreidere functies en hardware. Naast de standaard functies hebben de Plus modellen gesproken-TMC, Text-to-Speech, 80% korting op Navigon FreshMaps en een aantal nieuwe innovatieve features. De ‘Premium’ modellen zijn zowel een lust voor het oog als hightech en hierdoor geschikt voor technologieliefhebbers en bestuurders die dagelijks gebruik maken van hun navigatiesysteem. Deze navigatiesystemen bieden extra functionaliteiten zoals een Bluetooth handsfree kit, professionele spraakcontrole en 3D navigeren.
Geen opmerkingen: