Ads Top

Mobiel advertentienetwerk start in China

NAVTEQ introduceert het locatiegebonden mobiel advertentienetwerk NAVTEQ LocationPoint in China. NAVTEQ LocationPoint levert hyperlokale advertenties en aanbiedingen naar mobieletelefoongebruikers als ze lokale winkels naderen. LocationPoint-advertenties zijn een interactieve ervaring met ingebouwde functies als direct kunnen “klikken voor een kaart”, waarmee gebruikers een stap-voor-stap beschrijving naar de winkellocatie krijgen.

NAVTEQ LocationPoint verbreedt de inzet van locatiecontent en -functies van NAVTEQ naar mobiele, auto-, web- en bedrijfstoepassingen. Wereldwijd doen mensen 100 miljoen keer per dag een beroep op een NAVTEQ-kaart. LocationPoint stelt uitgevers en ontwikkelaars in staat geld te verdienen aan waardevolle apps via locatiegebonden advertenties, speciale aanbiedingen en kortingen die gebruikers in onderzoeken blijken te waarderen (MRSI 2009).

NAVTEQ LocationPoint is niet aan een bepaald platform gebonden en kan daarom worden toegepast op elk draagbaar navigatiesysteem en mobiele telefoons voor doelgerichte, relevante en interactieve aanbiedingen aan eindgebruikers. LocationPoint heeft ingebouwde functies als direct kunnen “klikken voor een kaart” die gebruikers stap voor stap naar winkels in de directe omgeving begeleidt.
 Uitgevers kunnen kiezen uit twee API's voor koppeling met het netwerk; LocationPoint REST heeft meer opties voor maatwerkaanpassingen, terwijl de net uitgebrachte Web App API levering van advertenties en aanbiedingen verzorgt via HTML5 naar iOS en Android apps. Uitgevers vinden meer informatie en toegang tot API's voor netwerkverbindingen via NAVTEQ Network for Developers™ op www.nn4d.com.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.