ALD Automotive zet sociale media in voor verkoop leaseauto
ALD Automotive lanceert Own my car. Leaserijders kunnen met deze nieuwe online dienst hun leaseauto aan het einde van het contract verkopen via sociale media. Own my car gaat vandaag van start in een pilot met 250 deelnemers. Donderdag presenteert ALD de dienst op The Social Conference in Amsterdam.
Met Own my car krijgen leaserijders van ALD Automotive acht tot 10 weken voor het einde van het contract een aantrekkelijk aanbod om de auto over te nemen. Gaan zij hier niet op in, dan kan hetzelfde aanbod via sociale media worden gedeeld. Leidt het tot een koop, dan ontvangt de leaserijder een dinercheque van 150 euro.
Met Own my car krijgen leaserijders van ALD Automotive acht tot 10 weken voor het einde van het contract een aantrekkelijk aanbod om de auto over te nemen. Gaan zij hier niet op in, dan kan hetzelfde aanbod via sociale media worden gedeeld. Leidt het tot een koop, dan ontvangt de leaserijder een dinercheque van 150 euro.
Geen opmerkingen: