Ads Top

MyPeugeot-app aanspreekpunt voor klant


De nieuwe MyPeugeot smartphone-applicatie wordt de smartphone het eerste aanspreekpunt tussen klant, het merk en zijn dealernetwerk. Een aantal praktische functies stelt klanten in staat om onder alle omstandigheden verbonden te blijven met hun voertuigen.

De gratis MyPeugeot-app is beschikbaar op iOS en Android en maakt het mogelijk om alle voertuiggerelateerde diensten vanuit dezelfde interface te beheren. Met een enkele klik geeft de applicatie alle rijstatistieken weer, heeft de gebruiker inzicht in de complete onderhoudshistorie of volledige voertuigdocumentatie, is het mogelijk om onderhoudsafspraken in te plannen en is het zelfs mogelijk om vooraf een reis voor te bereiden vanaf de smartphone.

MyPeugeot biedt ook specifieke diensten aan voor plug-in hybrides als de 3008 HYBrid en 508 HYbrid en volledig elektrische voertuigen, denk aan de e 208, e 2008, e Rifter, e Partner, e Expert en e Traveller.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.