Behoefte aan GPS-trackers in consumentenmarkt stijgt
Kinderhorloges met GPS-functie worden steeds populairder. De verkoop bij specialist in GPS-track- & trace-oplossingen Spotter groeide de eerste helft van dit jaar maar liefst met 37 procent ten opzichte van dezelfde periode in 2020.
Spotter is een samenwerking gestart met juweliersketen Lucardi om de Nederlandse markt verder te veroveren.
Met het GPS-kinderhorloge weten de ouders altijd waar hun kind is. Ze kunnen het kind bellen en een alarm laten afgaan als het naar huis moet. Ook kunnen ze zones instellen waar het kind mag komen en ze ontvangen bericht als het erbuiten komt. En mocht het kind onverhoopt in een noodsituatie komen, dan kan het de SOS-knop indrukken.
Spotter is een samenwerking gestart met juweliersketen Lucardi om de Nederlandse markt verder te veroveren.
Met het GPS-kinderhorloge weten de ouders altijd waar hun kind is. Ze kunnen het kind bellen en een alarm laten afgaan als het naar huis moet. Ook kunnen ze zones instellen waar het kind mag komen en ze ontvangen bericht als het erbuiten komt. En mocht het kind onverhoopt in een noodsituatie komen, dan kan het de SOS-knop indrukken.
Geen opmerkingen: