Ruim kwart van consumenten overweegt 'Apple Car'
Ruim een kwart van de Amerikaanse consumenten zegt een Apple Car best interessant te vinden. Ondanks dat de Apple-auto nog niet is aangekondigd, is de animo nu al erg groot.
Dat blijkt uit een nieuw onderzoek door Strategic Vision, dat jaarlijks consumenten ondervraagt over auto's.
In totaal zijn 200.000 autobezitters ondervraagd. Van hen zei 26 procent een Apple-auto te overwegen. Alleen Toyota (38 procent) en Honda (32 procent) scoren beter, maar Apple blijft in het onderzoek Ford (21 procent) en Tesla (20 procent) voor.
Dat blijkt uit een nieuw onderzoek door Strategic Vision, dat jaarlijks consumenten ondervraagt over auto's.
In totaal zijn 200.000 autobezitters ondervraagd. Van hen zei 26 procent een Apple-auto te overwegen. Alleen Toyota (38 procent) en Honda (32 procent) scoren beter, maar Apple blijft in het onderzoek Ford (21 procent) en Tesla (20 procent) voor.
Geen opmerkingen: