T-Mobile steunt campagne Veilig Verkeer Nederland
T-Mobile steunt de campagne 'Laat je niet afleiden' die vandaag is gelanceerd door het Ministerie van Verkeer & Waterstaat in samenwerking met Bovag, RAI-Vereniging, ANWB, Politie en Veilig Verkeer Nederland. De campagne moet automobilisten bewust maken van de verkeersveiligheidrisico's van afleiding door gebruik van elektronica tijdens het autorijden. 'Laat je niet afleiden' geeft automobilisten concrete tips voor verantwoord handsfree bellen en het bedienen van navigatie.
Bart Weijermars, Algemeen Directeur bij T-Mobile in Nederland: 'Bellen, navigeren en geconcentreerd autorijden gaan niet samen. Maar toch gebeurt het op grote schaal, met alle gevolgen van dien. Daarom is het heel goed dat deze campagne mensen bewust maakt van de risico's van het niet verantwoord gebruik van mobiele telefoon of navigatie systeem tijdens het autorijden. Onbewust worden mensen afgeleid en hebben ze minder aandacht voor het verkeer. Met ruim 4 miljoen klanten in Nederland die mobiel bellen via T-Mobile, vinden wij het belangrijk om ons aan deze voorlichtingscampagne te verbinden. Door de campagne onder de aandacht te brengen van onze klanten, willen wij er aan bijdragen dat onze producten en diensten veilig worden gebruikt.'
Bart Weijermars, Algemeen Directeur bij T-Mobile in Nederland: 'Bellen, navigeren en geconcentreerd autorijden gaan niet samen. Maar toch gebeurt het op grote schaal, met alle gevolgen van dien. Daarom is het heel goed dat deze campagne mensen bewust maakt van de risico's van het niet verantwoord gebruik van mobiele telefoon of navigatie systeem tijdens het autorijden. Onbewust worden mensen afgeleid en hebben ze minder aandacht voor het verkeer. Met ruim 4 miljoen klanten in Nederland die mobiel bellen via T-Mobile, vinden wij het belangrijk om ons aan deze voorlichtingscampagne te verbinden. Door de campagne onder de aandacht te brengen van onze klanten, willen wij er aan bijdragen dat onze producten en diensten veilig worden gebruikt.'
Geen opmerkingen: